Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

środa, 14 maja 2014

Candy na setkę!

Witajcie! Właśnie stuknął w poprzednim wpisie post numer 100. Pomyślałam, że fajnie byłoby uczcić ten fakt małą zabawą-rozdawajką. To będzie moje drugie candy, do którego zapraszam wszystkich stałych i nowych gości na moim blogu.
Trochę czasu zajęło mi dążenie do postu numer 100, wiele się wydarzyło, mam nadzieję, że jeszcze poistnieję w blogosferze :) To też dzięki wam tu jestem, nie zwinęłam żagli, choć bywało pod górkę i wena nie raz chowała się w kącie. Dziękuję z całego serca! Zapraszam was do zabawy!

Przygotowałam dla was sporą pakę serwetek ok.40 szt. trzy drewniane serca wycięte przeze mnie własnoręcznie na wyrzynarce, trzy drewniane bazy pod kolczyki, ok. 2 m ozdobnej vinagowej koronki, taśmę maskującą w moty nutowy, konturówkę perłową Stamperii. zapewne paczuszka powiększy się jeszcze o kilka drobiazgów i przydasi oraz o coś słodkiego. No i o skromny upominek-niespodziankę ode mnie.


Zasady Candy:
Każdy może wziąć udział w moim Candy
niezależnie od tego czy ma coś wspólnego z dekupażem, czy chciałby dopiero spróbować.
Proszę o podlinkowanie na pasku bocznym swojego bloga banera z odnośnikiem do Candy.

Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie maila.

Zostaw komentarz pod tym postem z  chęcią udziału w zabawie,
co ważne z kolejnym numerem zgłoszenia, 
będzie to ułatwieniem przy losowaniu.
Bedzie mi miło jesli dodasz mnie do obserwowanych, jesli nie - nadal masz szanse zabawy :)
Czas wysyłania zgłoszeń od dziś 14 maja do 30 czerwca 2014 r.
Wysyłka nagrody na terenie Polski i całej Europy. 

57 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie byłam pierwsza :) Super nagrody, gratuluję tej 100 i życzę następnej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej! Jakie wspaniałości rozdajesz!
    Obserwuje od dawna ;)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 2. Również gratuluję tylu postów!! Dla mnie to dopiero początek drogi i mam nadzieję, że ktoś zechce i mnie czytać a kiedyś być może ja pochwalę się taką zacną liczbą :) Z przyjemnością dodaję blog do obserwowanych :)
    http://decutworki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Według ostatniego komentarza wychodzi że w kolejce jestem jako 3. Gratuluję 100 posta i mam nadzieję że nadal będą się pojawiać posty dlatego dodaję bloga do obserwowanych i czasem tu na pewno zajżę :)
    http://zatenkar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. Jeśli przede mną są cztery komentarze to ja jestem piąta. Ładna, okrągła cyfra. Życzę następnych n-100 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wychodzi na to, że jestem 6!:) Oby jak najwięcej takich setek!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakoś podlinkowanie mi nie wychodzi...ale to nic...Kolejnych sukcesów i kolejnej setki Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę sukcesów i kolejnej 100 :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. 7. Biorę udziale chociaż bloga nie mam juz często tu WpAdam, decoupage to moja pasja i hala milosc :) Karolina.Browarska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję seteczki i ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję i biorę udział w zabawie, eva.szatara@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 11. I ja z miłą chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 12. Będzie mi bardzo przyjemnie wziąć udział w zabawie:) Gratuluję blogowego dorobku i życzę dalszych sukcesów. Banerek umieściłam tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem tu pierwszy raz, Twoj blog wyglada swietnie, mysli ze stanie sie jedna z moich inspiracji!
    z checia wezme tez u dzial w zabawie o ktorej piszesz (sylwia_2806@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne rzeczy tworzysz! z ogromną przyjemnością zapisuję się w kolejce i zostaję u Ciebie na dłużej! banerek wisi na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 15. Gratuluje pięknej liczby i życzę dalszej pasji w tworzeniu wspaniałych cudowności !!!
    Oczywiście biorę udział w zabawie jus-29@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. 16. Ja tez się zapisuję . Suter prezenty przygotowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. 17. Powiększam grono potencjalnych szczęśliwców.

    OdpowiedzUsuń
  19. 17.zapomniałam napisać maila oto on :
    atanerkajuzyw@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tworzysz piękne prace .Zapisuję się na rozdawajkę , obserwuję ,bo bardzo mi się tu podoba!
    baner tu:http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyłączam się do zabawy:)
    Numer 19.
    http://stworzonemarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Numer 20. Staję w kolejce :)
    Nagrody baaardzo praktyczne. Pozdrawiam, gratuluje bloga i zapraszam do mnie.
    Banerek: decubox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. 21. również staję w kolejce :) wspaniałe prezenty :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój numerek to 22... :)Na Twojego bloga trafiłam przez innego bloga..Ach jak mi się tutaj podoba..zostaję i z wielką chęcią wezmę udział w zabawie z tak cudnymi nagrodami :)
    www.decoupagenakasztanowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Satje w kolejce po te cuda:)
    Mój numr 23:)
    Banerek u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Mam nadzieję że mi sie poszcześci bo pare prób z tym rodzajem rękodzięła mam juz za sobą i spodobało mi sie to baaardzo:)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój numerek to 24. Może przyniesie mi szczescie ;-)
    Gratuluje bloga i zapraszam do siebie
    wrzosowystrych.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. No chorobcia kiedyś byłam i pamiętałam o Twoim candy i w rezultacie zapomniałam, ale trudno. Jeszcze jest czas więc się piszę. Mój numer to 25.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. 26. gratuluje 100 postów:) nagrody super zapisuje się:)

    OdpowiedzUsuń
  30. 27. Jeżeli mogę, to chętnie się zapiszę. Wspaniały cukierek. Zapraszam do mnie aniajura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. 28. Na takie słodkości jestem zawsze chętna!
    Podziwiam to wycinanie na wyrzynarce - ja bym pewno paluchy straciła :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. 29 numer mam o ile dobrze numeracja przebiega:) Oczywiście zgłaszam się i ja do zabawy:) Obserwuję a banerk u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To jako 30 zglaszam sie do zabawy. Baner na blogu http://dekokoty.blogspot.com i obserwacja oczywiście. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pozdrawiam i cieszę się,że są tacy ludzie z pasjami.

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo chetnie wezmę udział w zabawie :)
    pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń
  37. Chyba jestem 32, nie wiem jak liczyć komentarz usunięty?
    Bardzo chętnie piszę się do tej kolejki zabawowej:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Na to wychodzi że przygarnęłam numerek 33. Z ogromna przyjemnością wezmę udział w zabawie, tym bardziej że to moje pierwsze Candy. Oczywiście nie omieszkam dodać do obserwowanych blogów.
    http://evedecoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. 34 z tym numerkiem biorę udział w zabawie :) Bloga niestety nie posiadam dlatego podaje link do konta fb gdzie udostępniłam info o candy :) https://www.facebook.com/profile.php?id=100002167119566

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluje setnego postu i życzę ich jeszcze przynajmniej tysiąc :)
    Każdy odlicza, który jest w kolejce, bo tak trzeba. A ja mogę być nawet ostania, choć jestem 35, nie ma to znaczenia. Znaczenie ma to, że jestem tutaj i podziwiam Twoje cudne prace :)
    sylvia_a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. witam super blog ja dopiero sie za swojego będę brała prace cudne nr 36
    kulka1164@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. 37! Może szczęśliwe?
    Robisz świetne prace ;)
    Pozdrawiam z www.madewith-passion.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  43. O, to ja się też piszę, banner zaraz umieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. 39:) to i ja się ustawię w kolejce:)
    banerek na blogu szczesliwyzakatek.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Tra La La jestem 40!
    No tak za rok też tyle wiosen mi stuknie -choć nie czuję się wogóle! Banerek u mnie
    Mój Magiczny Decoupage
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  46. Z numerem 41 zapisuję się ja, czyli Dżej nej.
    Pozdrawiam
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale bym się zgapiła! Oczywiście, że dołączam!
    Nr 42, a nuż będę miała szczęście!

    Pozdrawiam i żałuję, że się nie spotkamy za tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj :) chętnie się dopiszę i zostane na dłużej.
    ustawiam się z numerkiem 43 i zamaieszczam banner na http://pracownianati.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj
    Obserwuję już od dłuższego czasu Twojego bloga, ale byłabym przegapiła taką gratkę!
    A numer mój 44.
    Banerek na blogu http://basiowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Witaj,
    z wielka przyjemnością zapisuję się do zabawy, byłoby super wygrać takie cudeńka:)
    Z wielką chęcią zostanę u Ciebie na dłużej, obserwuję jako: edyta1180.
    Baner wstawiłam na swojego bloga: http://niezapominajkowoedyty.blogspot.com/
    i czekam z niecierpliwością na wyniki. Pozdrawiam cieplutko z nad morza i miłego wieczorku życzę. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  51. No to ja będę numerem 46 i bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Zauroczył mnie czarny chustecznik a mówią że na ciemnym decu nie wychodzi?:).Ja stawiam pierwsze kroki w decu więc nie dużo mogę powiedzieć
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  52. gratuluję!!! chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością się zapisuję po te "smakołyki" kuszące podarki ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. i ja chętnie się zapisuję, szkoda nie spróbować przy taylu kuszących cukierkach
    http://kreatywnybazarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. ojeju...super blog i super cukierasy, więc staje w kolejce i jak dobrze liczę to jestem 50 :-) http://orpinkton.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. 51. Chętnie dołączam do zabawy :) Banerek na blogu http://lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń